Początki bywają trudne



Nie zawsze w życiu mamy wszystko na zawołanie. Często zdarza się, iż musimy bardzo ciężko walczyć o marzenia i wyznaczone cele. Jednak najtrudniej jest zrobić ten pierwszy krok. Podobnie było u mnie z prowadzeniem tego bloga. Bardzo długo decydowałam się i oto jestem! 😃

Fotografia pasjonowała mnie od dawna. Zaczynając od aparatu z kliszą mając 8/9 lat już próbowałam pstrykać jakieś wartościowe zdjęcia. Na przestrzeni wielu lat moja miłośc do fotografii jedynie się pogłębiała i dzisiaj owocuje w postaci posiadania niesamowitej frajdy, którą mam trzymając aparat w ręku 📷

Zapraszam was do towarzyszenia mi w przygodzie oglądania świata przez wizjer aparatu! 

Let's make some art together! 💗📸

Pozdrawiam
Mrs. White


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Dream, eat, fashion, repeat

Welcome to my studio!

Powrót w stylu streetwear