Enjoy life

Witajcie kochani, wiele osób w trakcie wakacji wybiera się za granicę. Często jest to Grecja, Hiszpania czy Bułgaria, zdecydowanie przeważają Bałkany i półwysep iberyjski. Mnie również niezmiernie fascynują inne kraje, ich kultura i piękno, jednak czasem lubię powiedzać Polskę. 🌺

Tak o to w ostatnia niedzielę wybrałam się wraz z rodziną do Krynicy. Uważam, że jest to pełne pięknych zakątków miejsce, które warto odwiedzić. Można naprawdę odpocząć i pospacerować. Mnie urzekło wiele czarujących alejek, parków i zakątków wyciętych  niczym z włoskiego miasteczka. 🌃🌆

Wycieczka w moim wykonaniu nie mogła obejść się bez zdjęć! 😁📸
Jak to mam w zwyczaju napstrykałam ich dość sporo ( za dużo pięknych obiektów, by przejść obojętnym) 😅😅😅

Zapraszam do obejrzenia kilku z nich, ograniczyłam się do takich według mnie najbardziej prostych a równocześnie mających w sobie jakąś wyjątkową magię 💢 Nie lubię też zbyt banalnych zdjęć budynków czy fasad, gdyż w dobie internetu google jest nimi przepełniony 💣
Na niektórych jestem też ja, nie oznacza to jednak, że to nie ja "zrobiłam" to zdjęcie ✋ Kiedyś rozpiszę się na ten temat 💭

Tymczasem, zapraszam was do komentowania, koniecznie napiszcie jak i gdzie wy lubicie spędzać wakacje 💗🌷

Pozdrawiam
Mrs. White










Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Dream, eat, fashion, repeat

Welcome to my studio!

Powrót w stylu streetwear