GO ON!

Witajcie Kochani 💗

W swoim życiu, każdy człowiek szuka jakiejś motywacji. Zastanawiamy się na czym oprzeć trud i wysiłek jaki wkładamy w osiągnięcie jakiegoś celu.
Myślę, że to naturalne i każdy z nas potrzebuje takiego dodatkowego bodźca, który podtrzyma w trudnej chwili. Moją motywacją zawsze są bliskie mi osoby i wizja efektu jaki uzyskam po przejściu trudnej drogi. 💨

Nie zawsze jest prosto, jednak taka motywacja i upór zawsze kojarzył mi się ze sportowcami. To Ci ludzie potrzebują ogromu poświęceń aby dojść na szczyt. Każdy z nas powinien poszukać w sobie siły i motywacji do działania.

Kochani życie jest piękne! Bywa trudne, zawiłe i skomplikowane ale dziękujmy za każdą małą rzecz jaka nas spotyka na swojej drodze i za to, że każdego dnia wstajemy i możemy uczynić coś dobrego 🌸🌸

_______________________________

Nawiązując do sportowego stylu- właśnie taką sesje miałam przyjemność ostatnio wykonać 😇📷
Serdecznie z największą sympatią dziękuję Magdzie za współpracę gdyż to była przyjemność stać za obiektywem! 💕 Nie mogę się doczekać kolejnych wspólnych sesji 💥

Zapraszam do komentowania i obejrzenia kilku kadrów z wyżej wspomnianej sesji 😁

Trzymajcie się cieplutko
Do następnego wpisu 
Mrs. White 💫
















Komentarze

  1. Dziękuje za najlepszą współpracę :) Jesteś wspaniała w tym co robisz i spełniaj się we wszystkim i mam nadzieje,że niedługo się widzimy na sesji kolejnej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie! ♥
      Również czekam na kolejną sesję

      Usuń
  2. Życie często daje w kość ale najważniejsze to walczyć i mieć swoją własną motywację.
    Świetne zdjęcia i stylizacja! :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Święte słowa! ♥
      Dziękuję bardzo i pozdrawiam
      Na bloga na pewno wpadnę ☺

      Usuń
  3. W życiu nic nigdy nie przychodzi "ot tak", ale warto walczyć, aby później móc przyglądać się efektom swojej pracy. :) Świetne fotografie!

    Pozdrawiam,
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, nawet jeśli zawalczymy to satysfakcja jest większa:)
      Dziękuję serdecznie! ♥

      Usuń
  4. Zdjęcia są super! Fajnie, że twoja współpraca z fotografem była owocna ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję, to ja jestem fotografem haha ☺
      Pozdrawiam

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Dream, eat, fashion, repeat

Welcome to my studio!

Powrót w stylu streetwear