Goodbye summer


Witajcie kochani! 
      Niestety już powoli żegnamy się z promieniami ciepłego słńca i przyjdzie nam przywdziać sweterki i płaszcze. Ja osobiście uwielbiam takie klimaty!🍂🍂
Nie mogę się doczekać jesiennych sesji na moim blogu, mam nadzieję, że wy również! 🌸
__________________________________________________

W ostatnich ciepłych letnich sesyjnych podrygach towarzyszyła mi Magda 💗 Dziękuję, jej za profesjonalną współpracę i wspaniała stylizację 💥


Komentujcie i dajcie znać czy wy lubicie jesień? 💬💬

Przesyłam cieplutkie pozdrowienia
Mrs.White 🍁


















💓DAJ ZNAĆ JAK PODOBAJĄ CI SIĘ ZDJĘCIA 💓

Komentarze

  1. Zdjęcia są śliczne :) Masz oryginalną urodę ;) Ja jesieni nie lubię ;/ Mam siostrę, która ma na imię Magdalena, od razu o niej pomyślałam :D Lubię czarny kolor :3 Pozdrawiam Twoją Magdę i Ciebie :P Zapraszam do mnie: https://lamliwypaznokiec.blogspot.com/2018/10/zdanie-ktorego-bardzo-nie-lubie.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, przekażę modelce komplementy :)
      Pozdrawiam! ☻♥

      Usuń
  2. Super zdjęcia <3 też nie moge się doczekać tych pięknych kolorów na drzewach :D zapraszam do Wrocławia <3
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. super dziewucha. 👍👍👍🔥🍸🔥👍👍👍

    wpadnij na Bloga.do mnie zapraszam , tylko ostrożnie bo po powrocie nie jest się takim samym co przed wejściem przez próg.

    OdpowiedzUsuń
  4. ładnie Ci w tej sukience :) super jesienny look :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna sukienka i ujęcia.
    Na szczęście będzie w tym roku kilka ciepłych dni i warto z nich skorzystać.
    Pozdrawiam,
    https://www.monabednarska.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki wielkie! :)
      racja, możemy jeszcze się cieszyć ciepełkiem ♥

      Usuń
  6. Już tęsknię za tymi wszystkimi cieplejszymi dniami. Jesień nie jest dla mnie :D
    Świetne zdjęcia !
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Dream, eat, fashion, repeat

Welcome to my studio!

Powrót w stylu streetwear