It's only art

WITAJCIE KOCHANI! 💛🎃

Dzisiaj jest Halloween, nie obchodzi się go w Polsce, jest to święto obchodzone w USA, Irlandii, Kanadzie i Wielkiej Brytanii. Jednak ja uwielbiam sztukę i właśnie dla mnie tym jest ten dzień! ✋ 
Można podziwiać niesamowitą magię makijażu, ludzie w różny bardzo kreatywny sposób tworzą stroje nie tylko duchów czy jakiś straszydeł ale również postaci z filmów czy kreskówek. 
Według mnie w Polsce sztandarowym świętem jest Wszystkich Świętych. Jednak ja osobiście bardzo podziwiam sztukę i wysiłek jaki Amerykanie i nie tylko wkładają w to święto i podziwiam ich kulturę i z boku chętnie to oglądam. 

Jednak miałam okazję ostatnio wykonać sesję zdjęciową przy współpracy z Darkiem. Zainicjował i zaproponował mi makijaż wykonany przez samego siebie, jest to artystyczny makijaż dla mnie zahaczający o obraz 💣💖 W połączeniu z pasującym tłem idealnie oddaje klimat wielu horrorów i seriali 😀 Myślę, że to ciekawa artystycznie propozycja, dajcie znać co wy myślicie! 💬
A Darkowi dziękuję za niesamowitą sesję i za to, że się tak cudownie przygotował  - praca z takimi zaangażowanymi osobami to czysta przyjemność 😻

Pozdrawiam            
Mrs. White 🌸  



















🎃 KONIECZNIE ZOSTAW PO SOBIE KOMENTARZ 🎃 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Dream, eat, fashion, repeat

Welcome to my studio!

Powrót w stylu streetwear