Essence of life

Witajcie kochani!
Długo zbierałam się do tego posta, ponieważ w minionym tygodniu byłam chora a potem miałam przyjemność z moja przyjaciółką kibicować siatkarzom na żywo podczas Memoriału w Krakowie. 👐💗 Ale powracam z jeszcze większą dawką pozytywnej energii 😀💥

Co według was jest istotą życia? Wow, ciężkie filozoficzne pytanie, nad którym zastanawia się przynajmniej jeden raz w życiu każdy polonista, ale czy to pytanie zadaliście sami sobie?
Jestem więcej niż pewna, że tak. 🙌
To jedno z gatunku pytań, na które jest więcej odpowiedzi niż ludzi na świecie. Każdy inaczej odbiera kwestie tego co w życiu jest ważne, tego czym należy się kierować i jak postępować. Światem rządzi wiele rzeczy; pieniądze, władza, miłość i nie można jednoznacznie powiedzieć co jest na pierwszym miejscu. Nikt nie ma takiej mocy aby wszystkim narzucić jednakowe myślenie.
I DOBRZE. Bo świat byłby zwyczajnie nudny. 🙆
Ja tylko jestem zdania, że każdy powinien żyć tak aby nie krzywdzić innych. To mimo wszystko powinno znaleźć się u fundamentów każdego ludzkiego bytu.💫

Do takich rozważań skłoniła mnie ostatnia sesja, jaką miałam przyjemność wykonać. Jej efekty możecie zobaczyć poniżej. Chciałam po pierwsze z całego serduszka podziękować Agnieszce za możliwośc jej wykonania i za zaufanie 💓📸 To było niesamowite doświadczenie 💛
Nowy człowiek oznacza nową rozpoczynającą się historię, którą zaczyna pisać życie. Nowe wspomnienia, nowe zarzyłości i nowe priorytety. To coś wspaniałego móc być świadkiem takiego cudu. Przyszłej mamie życzę wszystkiego co najlepsze dla niej i dla bobaska - mnóstwo zdrówka i uśmiechu! 💖👶👩💝

Cudownego dnia 🌅🌸
Mrs. White






                         

















Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Dream, eat, fashion, repeat

Welcome to my studio!

Powrót w stylu streetwear