Look into my eyes

Witam kochani, co takiego uwielbiam w fotografi? Głębie oczu modela, w nich jesteśmy w stanie dostrzec to czego nie zauważamy na codzień. Wiele osób ma problem z kontaktem wzrokowym podczas rozmowy, do pewnego czasu sama należałam do tego grona, jednak z czasem zrozumiałam, że tak buduje się więź i czy chce czy nie poznaje lepiej mojego rozmówcę. W oczach ukryty jest smutek, ból, cierpienie ale i też radość i euforia lub inne pozytywne emocje. 😅

Fotografia potrafi to uchwycić, chociaż nie ukrywam, że niezwykłą magie mają również zdjęcia z "uciekającym wzrokiem" ja zawsze mam wrażenie, że mają swój klimat i skrywaną historię zakmniętą w kilku centymetrach kwadratowych zdjęcia ⭐

Dziękuję za cudowny czas i przepiękne zdjęcia. Współpracowało nam się cudownie z Darkiem, mimo, że to jego pierwsza sesja! 👋 Najważniejsze to złapać luz i zaprzyjaźnić się z moim obiektywem 📷 potem wszystko już idzie z górki 🌄 

Zapraszam do galerii i komentowania zdjęć z magicznej i pełnej różnorakich kadrów sesji. 💗💬

Pozdrawiam 
Mrs. White









Komentarze

  1. Uielbiam tego modela <3
    Pozdrowionka ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. model przystojny, kadry piękne, ale brakuje jakiegokolwiek ruchu czy też zmienności w mimice modela jednak ciekawsze byłyby zdjęcia na których widzimy, że model potrafi pokazać różne swoje twarze - nie koniecznie podczas różnych, osobnych sesji❣️❣️❣️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście zgadzam się ,jednak to był pierwszy raz przed aparatem Darka jak wspomniałam i trzeba spojrzeć z przymrużeniem oka na jego umiejętności, ja starałam się to zatuszowac wielokrotnością i różnorodnością kadrów :) Ale dziękuję za opinię i wskazówki, zapraszam do nadchodzących i pozostałych postów ♥♥♥

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Dream, eat, fashion, repeat

Welcome to my studio!

Powrót w stylu streetwear